Latest News

Aydrus - Beautiful

Capo di fret 1

Intro : C...

 C          G
Aku kan selalu ada
         F                  G
setia di sampingmu suka dan duka
 C           G
saya kan menjagamu
         F               G
setiap degupan jantungku ini..

Reff :
            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F            G
 ku hanya mahu mahu bersamamu

            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F         G
 ku tetap ada ada disisimu
       C
 sayangku..

 C           G
Aku mahu kamu tahu
          F             G
ku takkan pernah sakiti hatimu
 C          G
saya tetap disini
         F
sampai selesai waktu
         G
setia bersamamu

Reff :
            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F            G
 ku hanya mahu mahu bersamamu

            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F         G
 ku tetap ada ada disisimu
       C
 sayangku..

Musik : C G F G
        Am G F G

    C           G
Aku mahu kita bahagia
   F            G
ku setia ada bersamamu
    C           G
saya bakal selalu ada
   F             G
menjagamu hadapi bersama

Reff :
            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F            G
 ku hanya mahu mahu bersamamu

            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F         G
 ku tetap ada ada disisimu

            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F            G
 ku hanya mahu mahu bersamamu

            C
 You are so beautiful
             G
 beautiful sayangku
          F         G
 ku tetap ada ada disisimu
       C      G
 sayangku..huooo....
       F      G
 sayangku..huooo....
       C      G
 sayangku..huooo....
    F    G            C
 hoooo..hooo....sayangku..

[[[supaya CHORD]]]
 Intro :  C#..   C#         G# Aku kan selalu ada          F#                 G# setia di sampingmu suka dan sedih  C#          G# saya kan menjagamu          F#              G# setiap degupan jantungku ini..  Reff :             C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#           G#  ku hanya mahu mahu bersamamu              C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#        G#  ku tetap ada ada disisimu        C#  sayangku..   C#          G# Aku mahu kamu tahu           F#            G# ku takkan pernah sakiti hatimu  C#         G# saya tetap disini           F# sampai selesai waktu          G# setia bersamamu  Reff :             C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#           G#  ku hanya mahu mahu bersamamu              C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#        G#  ku tetap ada ada disisimu        C#   sayangku..  Musik :  C# G# F# G# A#m G# F# G#      C#          G# Aku mahu kita senang    F#           G# ku setia ada bersamamu     C#          G# saya bakal selalu ada    F#            G# menjagamu hadapi bersama  Reff :             C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#           G#  ku hanya mahu mahu bersamamu              C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#        G#  ku tetap ada ada disisimu              C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#           G#  ku hanya mahu mahu bersamamu              C#  You are so beautiful              G#  beautiful sayangku           F#        G#  ku tetap ada ada disisimu        C#     G#  sayangku..huooo....        F#     G#  sayangku..huooo....        C#     G#  sayangku..huooo....     F#   G#           C#  hoooo..hooo....sayangku.. 

0 Response to "Aydrus - Beautiful"

Total Pageviews