Latest News

Feels Like Summer | Childish Gambino

Terjemahan Lirik Lagu Feels Like Summer - Childish Gambino

You can feel it in the streets
Kau dapat merasakannya di jalanan

On a day like this, the heat
Di hari menyerupai ini, panasnya

It feels like summer
Rasanya bagai animo panas

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

You can feel it in the streets
Kau dapat merasakannya di jalanan

On a day like this, the heat
Di hari menyerupai ini, panasnya

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

She feel like summer
Dia merasa bagai animo panas

This feel like summer
Rasanya menyerupai animo panas

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas


Seven billion souls that move around the sun
Tujuh juta jiwa yang bergerak mengitari matahari

Rolling faster, faster and not a chance to slow down
Bergerak semakin cepat dan tak mungkin melambat

Slow down
Melambat

Men who made machines that want what they decide
Orang-orang yang menciptakan mesin yang inginkan apa yang mereka putuskan

They're just tryna tell the children please slow down
Mereka hanya berusaha memberitahu bawah umur melambatlah

Slow down
Melambat


I know
Aku tahu

Oh, I know you know that pain
Oh, saya tahu kamu tahu rasa sakit itu

I'm hopin' that this world will change
Kuberharap dunia ini akan berubah

But it just seems the same
Tapi kelihatannya sama saja

(It is not the same)
(Tak sama saja)


You can feel it in the streets
Kau dapat merasakannya di jalanan

On a day like this, the heat
Di hari menyerupai ini, panasnya

It feels like summer
Rasanya bagai animo panas

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

You can feel it in the streets
Kau dapat merasakannya di jalanan

On a day like this, that heat
Di hari menyerupai ini, panasnya

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

(I feel like summer)
(Aku merasa bagai animo panas)

I feel like summer
Aku merasa bagai animo panas

(I feel like summer)
(Aku merasa bagai animo panas)


Every day gets hotter than the one before
Setiap hari kian panas lebih dari hari sebelumnya

Running out of water, it's about to go down
Kehabisan air, hampir terbenam

Go down
Terbenam

Air that kill the bees that we depend upon
Udara yang membunuh lebah-lebah yang jadi gantungan kita

Birds were made for singing
Burung-burung dicipta untuk bernyanyi

Waking up to no sound
Kita terbangun tanpa suara

No sound
Tanpa suara


I know
Aku tahu
Oh, I know you know my pain
Oh, saya tahu kamu tahu rasa sakit ini

I'm hopin' that this world will change
Kuberharap dunia ini akan berubah

But it just seems the same
Tapi kelihatannya sama saja

I know
Aku tahu

Oh, I hope we change
Oh, kuberharap kita berubah

I really thought this world would change
Aku sungguh-sungguh mengira dunia ini akan berubah

But it seems like the same
Tapi kelihatannya sama saja


I know
Aku tahu

Oh, my mind is still the same
Oh, pikiranku masih sama saja

I'm hoping that this world will change
Kuberharap dunia ini akan berubah

But it just seems the same
Tapi kelihatannya saja saja

I know
Aku tahu

Oh, I hope we change
Oh, kuharap kita berubah

0 Response to "Feels Like Summer | Childish Gambino"

Total Pageviews