Latest News

Itu Niscaya - B-Heart Feat. Izhar

Itu Pasti - B-Heart feat. Izhar

Di hujung bucu ku tulis di atas air mata tak berlagu jiwa tergangu
Dulu lemas sekarang berenang hujung tanjung
Dimana ada bayangan kau yg sepintas kemudian pantas kelu Jika sapa
Halusinasi taburi yg kau siapa ? (Yeah yeahh)
Tiada niat nak menyukar keadaan dimana kau tukar
Aliran emosi yg berlukar pilihan akar bunga yg tak mekar
Masih fasih menyiram rindu
Menagih kau umpama candu
Tersisih kasih sesaat pilih
Tiada kawasan mengadu

Ohh yeah...
Itu pasti
Mengapa Musti lari ?
Kita lari belum niscaya (yeahh)
Buat selamanya itu
Tertulis Untuk kau dan aku
Belum
Itu niscaya (itu pasti) Itu niscaya (itu Pasti)
Mengapa Musti lari ?
Kita lari belum niscaya (pasti)
Buat selamanya itu
Tertulis Untuk kau dan aku
Belum (ya yeahh..)
Itu pasti

Beri seratus peluang
Di seri berjuta bintang
Di beri ruang yg lapang
Di Nilai kau macam bintang
Namun dalam kota belantara hati-hati demi hati
Banyak intel memerhati hembus khabar angin tanpa suara bunyi
Hormati depan mata setia dimanapun berada
Ku tunjuk agresi bukan kata
Lagu ini Buatmu ini bersabda
(Yeah..)
Pada saya kau tiba "Stay"
Itu yg dibilang
Kini kaku kau hilang "Play"
Kenangan usang

Itu pasti
Mengapa Musti lari ?
Kita lari belum niscaya (yeahh)
Buat selamanya itu
Tertulis Untuk kau dan aku
Belum
Itu niscaya (itu pasti) Itu niscaya (itu pasti)
Mengapa Musti lari ?
Kita lari belum niscaya (Pasti)
Buat selamanya itu
Tertulis Untuk kau dan aku
Belum (ya yeah..)
Itu pasti

Beri seratus peluang
Di seri berjuta bintang
Di beri ruang yg lapang
Di Nilai kau macam bintang

Di Beri seratus peluang
Di seri berjuta bintang
Di beri ruang yg lapang
Di Nilai kau macam bintang

Itu pasti
Mengapa Musti lari ?
Kita lari belum niscaya (yeah..)
Buat selamanya itu
Tertulis Untuk kau dan aku
Belum
Itu niscaya (itu pasti) Itu niscaya (itu pasti)
Mengapa Musti lari ?
Kita lari belum niscaya (yeahh..)
Buat selamanya itu
Tertulis Untuk kau dan aku
Belum (ya yeah..)
Itu pasti
Mengapa Musti lari ?

Belum pasti
Itu pasti

Mengapa Musti lari ?
Kita lari

Belum pasti
Itu pasti

1 Response to "Itu Niscaya - B-Heart Feat. Izhar"

  1. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*c0M
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    ReplyDelete

Total Pageviews