Latest News

Menantimu - Berilmu Fazli

Menantimu - Arif Fazli

Adakah beliau masih engkau sayangi
Tiada saya sedari engkau hilang disisi
Sia-sia saja saya selama ini
Mencintai dan menjagamu sepenuh hati

Mengapa engkau pergi meninggalkanku
Disaat diriku ini memerlukan dirimu
Adakah diseksa kerna merindukanmu
Atau engkau sudah benci pada diriku

Hebat sangatkah dia?
Hingga saya merana

Jangan kamu pergi
Meninggalkan saya sendiri
Hasratku hilang dan mati
Tiadamu saya rindukanmu
Ooho..

Kuakui
Aku masih menanti
Kau pulang ke dakapku
supaya cinta bersemi

Jangan kamu pergi
Meninggalkan saya sendiri
Hasratku hilang dan mati
Tiadamu saya rindukanmu
Ohoo...

Jangan kamu pergi
Meninggalkan saya sendiri
Hasratku hilang dan mati
Tiadamu saya rindukanmu
O.. hooo

0 Response to "Menantimu - Berilmu Fazli"

Total Pageviews